fbpx
          MOODLE
EN    |    DE    |    IT

Pokličite

03 428 67 50

Pošljite sporočilo

info@lu-celje.si

ERASMUS+ (KA1)

„Financirala Evropska unija. Vendar so izražena stališča in mnenja zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ne odražajo nujno stališč in mnenj Evropske unije ali nacionalne agencije. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.“

ERASMUS AKREDITACIJA

https://www.lu-celje.si/wp-content/uploads/2025/05/Akreditacija_potrdilo.pdf

Ljudska univerza Celje je ponosna prejemnica Erasmus + akreditacije na področju izobraževanja odraslih. V obdobju od leta 2022 do maja 2027 smo upravičeni do izvedbe učne mobilnosti in ogledov dobrih praks z namenom vzpostavitve čezmejne izmenjave ter sodelovanja z drugimi organizacijami po Evropi.

Tovrstne aktivnosti predstavljajo ključen steber naše strategije internacionalizacije, saj omogočajo trajen dostop do kakovostnega neformalnega izobraževanja, prenosa znanj in dolgoročnega povezovanja v evropskem prostoru. Kot organizacija smo si zastavili tri prednostne cilje, ki jih uresničujemo skozi te mobilnosti:

– Razviti, izboljšati in uvesti nove pedagoško-andragoške pristope za delo s priseljenci v različnih programih – od ZIP-a do osnovne šole za odrasle – z namenom večje učinkovitosti integracije.

– Dvigniti digitalne kompetence upokojencev, zlasti skozi uvajanje hibridnih načinov poučevanja, ki zahtevajo sodobne in uporabniku prilagojene pristope.

– Spoznati konkretne primere uresničevanja trajnostnega razvoja v izobraževanju odraslih v tujini ter jih prilagoditi in integrirati v lastno okolje in izobraževalne vsebine.

S strateškega vidika je udejstvovanje v mednarodnih mobilnostih nujno za krepitev inovativnosti znotraj kolektiva, ki se mora nenehno prilagajati hitro spreminjajočim se družbenim, kulturnim in tehnološkim kontekstom. Vseživljenjsko učenje zaposlenih prek opazovanja dobrih praks in sodelovanja s tujimi kolegi vodi k višji strokovnosti, večji odprtosti in boljši odzivnosti na potrebe uporabnikov. Prav tako nam mednarodne izkušnje omogočajo, da oblikujemo izobraževalne programe, ki so v koraku z evropskimi smernicami ter prispevajo k večji vključujočnosti, digitalni preobrazbi in trajnostni naravnanosti izobraževanja odraslih. To dolgoročno krepi našo konkurenčnost, verodostojnost in vlogo kot vodilne regionalne organizacije za izobraževanje odraslih.

S pridobljenim certifikatom se Ljudska univerza Celje zavezuje k upoštevanju Erasmus standardov kakovosti.

IZVEDENE AKTIVNOSTI

CILJ 1:  Za uresničevanje strateškega cilja –dvigniti digitalne kompetence upokojencev z vpeljavo hibridnega načina poučevanja, ter razviti ustrezne pristope in metode dela– bomo v okviru Erasmus+ mobilnosti izvedli skupinsko mobilnost učečih se.

SALERNO (ITALIJA): 28. 11. 2023 –  2. 12. 2023

Mobilnost smo izvedli za upokojence, ki na Ljudski univerzi Celje obiskujejo tečaj angleščine. Enajst starejših udeležencev je s tremi zaposlenimi na LUC, v okviru programa mobilnosti Erasmus +, obiskalo organizacijo za izobraževanje odraslih CPIA v južni Italiji. V obmorskem Salernu so se pridružili tamkajšnjim udeležencem, zlasti priseljencem, na delavnicah računalništva in angleščine. Namen mobilnosti je bil dvig digitalnih kompetenc pri upokojencih in jih seznaniti z različnimi digitalnimi aplikacijami, ki lahko služijo kot podpora pri učenju tujega jezika. Prav tako smo jih želeli seznaniti s t. i. hibridnim učenjem, ki ga želimo vpeljati kot stalnico pri načinu dela s starejšimi na Ljudski univerzi Celje.

Udeleženci so si z mobilnostjo pridobili naslednje učne rezultate:

− izboljšanje jezikovnih kompetenc z uporabo digitalnih tehnologij, kot so spletne platforme, mobilne aplikacije in interaktivne vaje;

− povečanje samozavesti v uporabi tujega jezika;

− razširitev kulturnega razumevanja: na mobilnosti so se udeleženci povezali s priseljenci, ki so se prav tako urili v učenju tujega jezika. Tako so imeli priložnost komunicirati z ljudmi različnih narodnosti in spoznavati nove perspektive;

− fleksibilnost in mobilnost: udeleženci so se seznanili z možnostjo učenja jezika, z uporabo digitalnih aplikacij, kar je povečalo njihovo fleksibilnost in mobilnost pri učenju jezikov;

− sprostitev in zabava: učenje angleščine prek digitalnih tehnologij lahko postane tudi zabavno in sproščujoče opravilo. Različne oblike učenja, kot so igre, video posnetki in interaktivne zgodbe, lahko ohranjajo visoko stopnjo zanimanja med udeleženci.

CILJ 2: Za uresničevanje strateškega cilja – razvoj, izboljšane in uvajanje novih pedagoško-andragoških pristopov pri delu s priseljenci – smo v okviru Erasmus+ mobilnosti izvedli ogled dobrih praks v tujini. Na ogled smo poslali skupino strokovnih delavcev, ki se v svojem vsakodnevnem delu neposredno srečujejo s priseljenci v različnih izobraževalnih programih, kot so ZIP, osnovna šola za odrasle, učenje slovenščine, učna pomoč ter socialna aktivacija, zlasti za albanske ženske.

BARI (ITALIJA): 7. 4. 2025-11. 4. 2025

Tri strokovne delavke so obiskale italijansko izobraževalno ustanovo CPIA (Centri Provinciali per l’Istruzione degli Adulti), ki deluje na treh različnih lokacijah: Modugno, Alberobello in Gioia del Colle. Cilj obiska je spoznati njihovih pristope pri delu s priseljenci, pri čemer nas je zanimal predvsem format izvajanja programov, prisotnost in kakovost hibridnega poučevanja, uporaba učnih pripomočkov, stopnja interaktivnosti izobraževalnega procesa ter integracija digitalnih orodij v pouk.

GRANADA (Španija) 21. 4. 2025 – 26. 4. 2025: Tri strokovne delavko se obiskale tudi organizacijo Centro de Educación “Los Montes” v Granadi (Španija), ki izvaja celostne integracijske programe za priseljence. Posebno pozornost smo namenili vsebini in strukturi njihovih programov: katere vsebine zajemajo, koliko ur trajajo, kakšne metode in pristope uporabljajo ter kako prilagajajo programe raznolikim ciljnim skupinam.

Zbrane dobre prakse in znanja smo uporabili pri nadgradnji naših obstoječih programov, zlasti na področjih jezikovnega opismenjevanja, krepitve socialnih in funkcionalnih kompetenc ter oblikovanja individualiziranih učnih poti za priseljence.

CILJ3: Za uresničevanje strateškega cilja – spoznavanja in uvajanja konkretnih oblik uresničevanja trajnostnega razvoja v izobraževanju odraslih – bomo izvedli študijski obisk v izobraževalni ustanovi Italian Hospitality School v Rimu. Potovanje bomo opravili z vlakom, saj si kot organizacija prizadevamo za zmanjševanje ogljičnega odtisa in s tem spodbujamo zeleni prehod tudi na ravni mobilnosti.

Namen obiska je spoznati praktične pristope, strategije in didaktične metode, ki jih ta ustanova uporablja za vključevanje trajnostnega razvoja v izobraževalni proces odraslih. Poseben poudarek bomo namenili temu, kako izobraževalci senzibilizirajo učeče se za okoljsko odgovorno vedenje ter kako trajnostne vrednote vključujejo v učne vsebine, vsakodnevno delo in organizacijsko kulturo.

IMPLEMENTACIJA REZULTATOV:

Po vrnitvi iz mobilnosti bomo pripravili priporočila za trajnostno prenovo učnega okolja, ki bodo med drugim vključevala spodbujanje uporabe digitalnih gradiv namesto tiskovin, implementacijo praks recikliranja ter vključevanje lokalno relevantnih vsebin, kot so trajnostna prehrana, mobilnost in bivanje. Poleg tega bomo organizirali interno strokovno delavnico za prenos znanja, na kateri bodo udeleženci mobilnosti predstavili primere dobrih praks širšemu kolektivu. Na ta način bomo zagotovili večjo širino vpliva mobilnosti na ravni celotne organizacije ter dodatno okrepili strokovne kompetence in trajnostno naravnanost našega zavoda.

Dostopnost

Politika zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, zato da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in nam pomagate razumeti, katere dele spletnega mesta najdete najbolj zanimive in uporabne.

Več o piškotkih in nastavitve piškotkov lahko prilagajate na zavihkih na levi strani.

Preberite več.